Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Tvorba produktu v cestovním ruchu
OPAVOVÁ, Karolína
Cílem diplomové práce bylo na základě dostupných údajů připravit produkt cestovního ruchu pro českou klientelu ve Finsku. Návrhy byly zpracovány na základě analýzy současné nabídky cestovních kanceláří a dle zjištění zájmu české klientely o Finsko prostřednictvím dotazníkového šetření. Teoretická část byla zaměřena na studium teoretických východisek. V této fázi proběhlo uvedení do problematiky daného tématu a objasnění základních pojmů, přičemž popisné kapitoly této práce vznikaly na základě odborné literatury, informací z internetových zdrojů a v neposlední řadě i na základě konzultací s akademickými pracovníky finské univerzity Lapland University of Applied Sciences. V aplikační části práce jsme se zabývali analýzou nabídky cestovních kanceláří na našem trhu. Následné dotazníkové šetření bylo zaměřeno na vnímání Finska jakožto turistické destinace a na určení kritérií, dle kterých jsou vybírány služby cestovního ruchu. Ukázalo se, že podíl zájezdů do Finska je na celkovém trhu všech českých cestovních kanceláří poměrně malý a jedná se o velmi atypickou volbu dovolené. Důvodem nižšího počtu zájezdů do této severské destinace je vzdálenost, poměrně drsné podnebí, a v neposlední řadě také vyšší cenová úroveň. Finsko jako země ovšem nabízí spousta atributů, které umožňují vytvoření specifických balíčků klientovi přímo na míru, a tak velká část cestovních kanceláří, které nabízejí Finsko ve své nabídce zájezdů, poukazuje na zvyšující se zájem české klientely o tuto destinaci. Významnou roli hraje i fakt, že zájezdy jsou obsahově i cenově uzpůsobeny všem věkovým kategoriím. Navrhovaný zájezd byl vytvořen ve spolupráci s finskou cestovní kanceláři Nordic Unique Travels. Program, délka, náročnost, typ dopravy a ubytování byly přizpůsobeny požadavkům a potřebám potencionálních zákazníků na základě výsledků z dotazníkového šetření. Hlavní myšlenkou tohoto zájezdu je alespoň trochu přiblížit finskou kulturu, zvyky a důkladně poznat oblast Laponska a jeho přírodní krásy.
Nabídka zájezdů cestovních kanceláří v Praze se sportovním zaměřením
Vodičková, Denisa ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Kalábová, Markéta (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá nabídkou zájezdů cestovních kanceláří se sportovním zaměřením. První část se věnuje teoretickému vymezení problematiky, tj. cestovní ruch, sportovní cestovní ruch, cestovní kanceláře a tvorba produktu. V druhé části je vyhodnoceno dotazníkové šetření, které mělo za cíl zjistit preference a požadavky rezidentů na aktivní dovolenou. Dále je provedena podrobná analýza vybraných cestovních kanceláří v Praze a jejich následná komparace. V závěrečné kapitole je navržen vlastní sportovní zájezd pro cestovní kancelář, včetně kalkulace.
Marketing cestovní kanceláře se specializací na exotické zájezdy
Ladmanová, Michaela ; Grossmutová, Jana (vedoucí práce) ; Kříž, Zdeněk (oponent)
Cestovní kancelář je základní provozní jednotkou (subjektem) cestovního ruchu, jejímž hlavním předmětem činnosti je zprostředkování, organizování a zabezpečování služeb souvisejících s cestovním ruchem. Produktem CK je služba, která byla vytvořena na základě identifikace přání a potřeb zákazníků. Tyto služby rozdělujeme na základní a doplňkové. Mezi hlavní služby zprostředkované cestovními kancelářemi patří ubytování, stravování a doprava.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.